zaterdag 28 juli 2012

Angst voor verandering?

Gisteren heb ik geen tijd meer gehad om dag 2 van mijn 365 artjournaling project op dit blog te zetten, maar ik heb toen onderstaande pagina gemaakt. Yesterday I did not have enough time to place day 2 of my 365 artjournaling project on this blog. But I made this page:
En vandaag ben ik een groot deel van de middag met de pagina voor vandaag bezig geweest. Vandaag ben ik begonnen zonder enig idee wat ik wilde doen. Ik ben begonnen met een achtergrond van pagina's uit tijdschriften die me aanspraken. Daaroverheen een laag gesso om de achtergrond wat zachter te maken. En toen... ging het vanzelf. De tekst heb ik gisteren ergens gelezen en bleef in mijn hoofd hangen. De laatste weken heb ik een vaag gevoel van onrust en ongerustheid. Ik merk in mijn artjournal dat steeds weer het thema verandering en vertrouwen hebben naar voren komt. Dat is ook het geval in de pagina van vandaag. Het is dan ook inderdaad zo dat ik op het punt sta een aantal dingen af te ronden en met iets nieuws te beginnen. Natuurlijk hieronder ook de pagina voor vandaag. Today I worked most part of the afternoon on the page for today. I started out without any idea of what I wanted to do. I started with a background with pages of magazines I liked. On top of that a layer of gesso to soften the background. And then... the page made itself. Lately I have some vague feelings of anxiety. In my artjournals the themes change and trust keep coming up. This also happened today. It makes sense, because I am on a point in life to finish some things up and start with something news. And here is todays page:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten