donderdag 26 juli 2012

365 dagen project: Artjournaling

Al een tijdje ben ik aan het nadenken over een 365 dagen project. Eigenlijk loopt mijn 365 dagen fotoproject nog. Maar ik wil daarnaast nog iets doen.Omdat ik het gevoel heb dat ik te weinig tijd vrij maak voor mijn artjournaling heb ik besloten om mezelf uit te dagen dit dagelijks te doen. 365 dagen een art journal bijhouden zal me voldoende gelegenheid geven om met verschillende media te experimenteren en mezelf te ontwikkelen op dit vlak. Ik heb nog nagedacht over een goede startdatum (per 1 januari, na onze vakantie of per 1 augustus?) maar heb uiteindelijk besloten vandaag te beginnen. Hieronder dus dag 1 van dit project. I have been thinking about doing a 365 days challenge. Actually, I am still busy with my 365 days of pictures. But I want to do something more besides that. Because I feel that I take too little time for my artjournalig I decided to challenge myself to journal daily. Keeping an art journal for 365 will give me plenty of time to experiment with different media and to develop myself in these skills. I have been thinking about a good startdate (January 1st, after our holiday or August 1st?). Eventually I decided to start today. So here the result of day 1 of this project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten