woensdag 16 maart 2011

Slow and steady

Een aantal doelen van het day zero project vorderen langzaam maar zeker.
Maar het art-journal every day project ben ik ook zeker niet vergeten. Elke dag heb ik wel wat in mijn art-journal gedaan. Ik heb nu een aantal pagina's 'in wording' en daarom nog geen foto's geplaatst. Morgen hoop ik tijd te hebben om wat foto's te plaatsen van wat ik de afgelopen tijd heb gedaan op dat project. Daarnaast heb ik me aangemeld voor de DIY postcard swap wat te vinden is op dit blog: http://www.ihanna.nu/blog. Je maakt dan 10 kaarten die je vervolgens naar de 10 opgegeven adressen verstuurt. Als het goed is krijg je zelf ook weer 10 zelfgemaakte kaarten terug. Je kunt je inschrijven tot 18 maart, dus haast je als je zelf ook mee wilt doen!

A few goals of the day zero project are going slow but steady.
But the art-journal every day project is not forgotten. Every day I did something in my art-journal. I now have a few pages 'in progress' en therefore no pictures of it yet. I hope I will find some time tomorrow to place some pictures from what I have been doing lately.
Another project I got involved in is the DIY postcard swap that can be found on this blog: http://www.ihanna.nu/blog. You'll have to make 10 postcards and send them to 10 people. And ofcourse you will receive 10 handmade postcards yourself! You can sign in until 18th of March, so be quick if you like this.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten