donderdag 10 maart 2011

Lekker doorgaan

Ik wil altijd zo veel dat ik nooit zo lang achter elkaar met iets bezig kan zijn. Vandaar dat er zoveel onafgemaakte projecten op mijn lijstje staan. Nu merk ik ook dat ik het liefst met alles tegelijk aan de slag ga. Maar ik heb besloten niet teveel projecten gelijktijdig aan te pakken omdat het dan lang duurt voordat iets af is en ik mijn motivatie verlies. Bovendien zijn er een aantal doelen die gedurende het hele project lopen en dus ook regelmatig aandacht nodig hebben. Dus lekker aan de slag geweest met de doelen waar ik gisteren mee ben begonnen. Daarnaast gisteren uit eten geweest, dus alvast 1x gedaan van doel #93. Verder moet ik vanaf vandaag weer aan de slag voor mijn studie, dus ook doel #68 pmc maken loopt. En ik ben begonnen aan het maken van een album voor de foto's van mijn 101 doelen. Foto's volgen later.

Natuurlijk werk ik ook gestaag door aan mijn Art-journal. De pagina waar ik mee bezig ben gaat over het Project Day Zero, en is al een aantal dagen 'work in progress' (vanaf maandag). Ook hier later foto's van.

I always want to do so much that I hardly ever finish something. Just now there are so many projects I want to start with. But I stop myself from it because it will take too long before any of them will be finished. If that is the case I will loose my motivation. Besides that, there are enough projects that require attention during the 1001 days of the project. So I did some things for the goals that I started yesterday. Further I have to start with schoolwork again today (goal #68 finish my premaster class). And yesterday we went out for dinner, so I also started with goal #93 (go out for dinner every 4 months). I also started making an album for the pictures I take from my goals. Pictures of the album will be published later.

Ofcourse I still art-journal every day, but I work on a lay-out about my projects voor Project Day Zero and it is a real 'work-in-porgress'. Pictures of this will also follow later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten