dinsdag 8 maart 2011

Al 4 doelen gehaald!!! Doelen #1, #90, #99, #101

Om meteen maar goed van start te gaan heb ik vandaag de lijst met 101 dingen voor Project Day Zero aan de zijkant van mijn blog geplaatst én ben ik begonnen met mijn doelen.

Een aantal eenvoudige, snel te bereiken doelen heb ik vandaag gehaald:
- doel #1: spaarpot kopen
- doel #90: mezelf een brief schrijven en posten op day zero (2-12-2013)
- doel #99: de doelenlijst uitprinten en op het prikbord hangen én op mijn blog plaatsen.
- doel #101: vertel 3 mensen over dit project

Verder ben ik begonnen met een aantal andere doelen:
- doel #8: het scrapalbum van Peru afmaken
- doel #10: volg elk kwartaal een creatieve workshop (start where you are op . Ik tel hem pas mee als gedaan als ik de hele workshop heb gevolgd en ook werkelijk alle opdrachten heb gedaan.
- doel #16: maak foto's van je behaalde doelen en maak er een fotoboek van: heb foto's gemaakt van doelen #1 en #99.
- doel #36 100.000 rijstkorrels doneren op freerice.com
- doel #82 probeer elke maand een nieuw recept uit
- doel #83 maak hier een kookboek van (bietenrisotto gemaakt en er een foto van gemaakt + het recept uitgetypt)

Mijn spaarpot:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten