maandag 14 februari 2011

The Artist's Way

Het 'wreck this journal' ligt eventjes stil de laatste maanden, net als dit blog. Wel heb ik er inmiddels mee gedoucht, die foto's zal ik binnenkort hier plaatsen.

Sinds gisteren ben ik weer met een poging begonnen om het boek 'The Artist's Way' van Julia Cameron door te werken om mijn creatieve kant weer een beetje ruimte te geven. Inmiddels heb ik het een ietsepietsie minder druk, dus ik hoop iets meer tijd voor creatieve projecten te hebben. Julia Cameron raad je aan om elke dag 3 pagina's te schrijven (de ochtendpagina's) en dat heb ik nu dus al twee dagen netjes gedaan. Ook heb ik vandaag het 'contract' overgetypt en uitgeprint. Die komt voorin het boekje dat ik ooit als 'art journal' gekocht heb maar nog nooit wat mee heb gedaan. Dat boekje wil ik gaan gebruiken voor mijn opdrachten uit het boek en tevens als inspiratieboekje. Er mogen ideeën, probeersels etc. in die ik heb en omdat het bij 'The Artist's Way'hoort,hoeft het niet perfect en mag het mislukken.

Foto's houden jullie tegoed, van deze projecten. Eerst nog even lekker knutselen vandaag (en nu eerst koffie).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten