woensdag 17 november 2010

Lekker lijmen



Gisteren geen tijd gehad om ook maar iets te doen uit het journal, hoewel, het boek zat de hele dag in mijn tas dus ik had vast tussendoor wel eventjes een paar minuutjes kunnen nemen voor iets... Vandaag ook weer druk, druk, druk, maar het boek wel op een willekeurige pagina open geslagen voor een opdracht. De opdracht is niet spectaculair te noemen. Twee pagina's aan elkaar plakken of nieten. Hieronder volgen foto's, maar zoals je zult begrijpen valt er niet heel veel te zien nu...
Het voelde nog wel een beetje als iets ondeugends doen, bladzijden in boeken aan elkaar plakken.

In ieder geval hoop ik morgen ook weer een opdrachtje uit het boek te kunnen doen. Het zijn over het algemeen kleine dingetjes die ik makkelijk eventjes tussen mijn drukke bezigheden in kan proppen en die me een geweldig gevoel van ontspannen bezorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten