maandag 2 januari 2012

Doen.

Mijn goede voornemens hebben allemaal te maken met het woordje 'doen'. Ik wil een heleboel nieuwe dingen doen, uitproberen, beginnen etc. en een heleboel onafgemaakte dingen afmaken. Iets wat ik al jaren wil 'doen' is een jaar in het teken van een woord stellen, zoals Ali Edwards doet met haar 'One little Word' workshops. Dus, dit jaar besloot ik eindelijk de stoute schoenen aan te trekken en doe ik mee aan haar workshop en ga een jaar lang aan de slag met mijn woord van dit jaar: doen. Dat ik het goede woord heb gekozen was meteen duidelijk. Vanaf het moment dat ik het woord koos, voelde ik ontzettend veel behoefte om met allerlei dingen aan de slag te gaan. Het woord motiveert me en geeft me energie. Als dit woord dat een jaar lang gaat doen, weet ik zeker dat ik heel veel ga doen dit jaar! My resolutions for this year all have to do with the word 'do'. I want to do a lot of new things, try things out, start things and finish the unfinished things. Something I wanted to do for years is to have a word as a theme for a whole year, like Ali Edwards does with her 'One little Word' workshops. So, this year I joined her workshop and chose my word for this year: do. I knew it was the right word when I chose it, because I felt a lot of energy as soon as I decided that 'do' would be the word for this year. It is a motivating and powerful word. If this word continues to give so much energy and enthousiasm I know for sure that I will do a lot this year!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten